XV Festiwal Sportów Wodnych Osób Niepełnosprawnych w Giżycku

XV Festiwal Sportów Wodnych Osób Niepełnosprawnych odbył się w Giżycku. W dniach 28-30 czerwca 2019r. grupa uczestników z naszych Domów wzięła udział w tym wydarzeniu.

Już pierwszego dnia dopisywały wszystkim najlepsze nastroje, bo do późnego wieczora wszyscy chętnie tańczyli i bawili się na spotkaniu integracyjnym w „Szklance”. Następnego dnia po śniadaniu próbowaliśmy swoich sił na wodzie, mogliśmy pożeglować na Dzecie 10-osobowej łodzi czy Sasance 5-osobowej. Podziwialiśmy widoki, uczyliśmy się podstawowych zwrotów i węzłów na żaglówkach pływając po Jeziorze Kisajno. Ciekawym doświadczeniem było pływanie po Jeziorze Popówka Wielka, gdzie używaliśmy drewnianych wioseł naszej łodzi. Zakwasy mamy do dziś! Dziękujemy naszemu sternikowi Felkowi za tak wspaniałą przygodę!

Wieczorem na giżyckiej scenie wystąpił zespół Żeglarze Portowi. Zabawa była bardzo udana, a nogi nie ustawały w tańcu.

W niedzielę wzięliśmy udział w regatach. 10-osobowa grupa na DZ „Bar Młodzieży” -uczestnicy naszych Domów bardzo się starali. Walczyliśmy na wodzie jak tylko mogliśmy i przypłynęliśmy na brzeg w rewelacyjnych nastrojach, pomimo braku miejsca na podium w naszej kategorii. Trzeba podkreślić, że regaty na sasankach: Pierwsza Załoga: Marek, Marcin, Stasiu i Sternik Agnieszka- zajęli IV miejsce w swojej kategorii oraz Arleta w grupie mieszanej zajęła V miejsce, a Sasanka w grupie łączonej: Rozalia z przyjaciółmi z Jedwabna, Panią Iwoną i Sternikiem Michałem wywalczyli I miejsce!!

Po rozdaniu wszystkich nagród i dyplomów, miłą niespodzianką było rozlosowanie upominków wśród wszystkich uczestników!

To była wspaniała przygoda żeglarska i mamy nadzieję, że nie ostatnia! 🙂